slider
ذغال های صنعتی مکانیکی

ذغال های صنعتی مکانیکی (Mechanical Brushes) به دلیل خصوصیات فیزیکی بسیار مناسب، خاصیت سایشی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و تحمل گرمایی بالا، در آلیاژ های متفاوت تولید می شوند و از آنها در بخش های مختلفی اعم از مکانیکال سیل ها (Mechanical seal)، صنعت چاپ و بسته بندی، جرثقیل ها، تیغه های پمپ وکیوم و غیره استفاده می شود، این شاخه از زغال های صنعتی به گونه ای تولید شده اند که بتوانند کارایی مکانیکی داشته باشند و نمی توان از آلیاژ های این دسته برای انتقال جریان استفاده نمود.

*شایان الذکر است که برای استفاده از ذغال های صنعتی مکانیکی در صنایع مختلف باید به نوع جنس مورد استفاده در این رسته، دقت بسیار زیادی داشت تا بتوانیم بهترین و بالاترین بهره وری را از ماشین آلات و دستگاه های صنعتی داشته باشیم.

ذغال تیغه ای پمپ وکیوم یا پره های گرافیتی غالباً برای آببندی پمپ ها و در داخل شی ...
(12 کالا)
ذغال های توری برنجی تولید شده و واداتی توسط گروه صنعتی دایا جهت استفاده در فضاها ...
(4 کالا)

اکنون گروه صنعتی دایا با بیش از نیم قرن تجریه صرفا یک تولید کننده نیست بلکه برای بهینه سازی ماشین آلات صنعتی بنگاه های اقتصادی کوچک و برزگ ، خود را ملزم به استفاده از متریال درجه یک بین المللی می داند. شما عزیزان می توانید با مشاوره نیروهای جوان و متخصص گروه صنعتی دایا سفارشات خود را که اعم از انواع ذغال های صنعتی ، جاذغالی ، اسلیپ رینگ ، مکانیکال سیل و .... را آسوده خاطر تهیه نمایید.

عضویت در خبرنامه

آدرس: تهران، ابتدای خیابان امام خمینی، رو به رو موزه پست، پاساژ خیام طبقه دوم پلاک 39 

 66724997 - 66725077 - 021

© تمامی حقوق برای گروه صنعتی دایا محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
LStuffLoading